Ben jij een gedreven consultant met passie voor gezondheid en inkomen? Wil jij organisaties adviseren over dienstverlening omtrent duurzame inzetbaarheid en verzekeringen rond sociale zekerheid? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als Consultant Gezondheid & Inkomen ben je verantwoordelijk voor het adviseren van onze klanten op het gebied van gezondheid- en inkomensproducten. Je begeleidt besluitvormingsprocessen, ontwikkelt stappenplannen en verzorgt aanvullende activiteiten zoals trainingen en presentaties. Je analyseert financiële risico’s en biedt passende oplossingen aan. Daarnaast onderhoud je relaties met klanten en verzekeraars en signaleer je commerciële kansen.
Wie ben jij?
Jij bent een gedreven en enthousiast persoon met kennis van de specifieke branche. Samenwerken gaat je goed af en je communiceert duidelijk wat je verwacht en wat anderen van jou kunnen verwachten. Je hebt een hands-on mentaliteit, je voelt je verantwoordelijk en bent in staat je stijl flexibel in te zetten om je doel te behalen. Daarnaast zet je graag een stap extra als een deadline in gevaar komt. Tot slot ben je nauwkeurig in je werk, weet je prioriteiten te stellen en voortgang te bewaken.
En verder:
- Heb je HBO/WO werk- en denkniveau.
- Beschik je over WFT Basis en WFT Inkomen.
- Heb je minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring.
- Ben je klantgericht en resultaatgericht.
- Heb je sterke communicatieve vaardigheden.
- Ben je proactief en analytisch ingesteld.
Ga jij bij ons aan de slag?
Dan…
- Bieden we jou een leuke baan bij een open en ambitieuze organisatie.
- Kom je te werken in een resultaatgericht team dat elkaar helpt.
- Gaan we blijvend met elkaar bouwen en hebben jouw kennis en hulp nodig om het nog beter te doen.
- Voel je je net als je collega’s verantwoordelijk.
- Proberen we het beste resultaat te bereiken.
- Vind je gedreven en positieve collega’s.
- Zorgen we samen voor een goede sfeer in het team.
- Bieden wij jou een goed salaris passend bij je opleiding, ervaring en leeftijd, een dertiende maand, variabele beloning, goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werktijden, een winstdelingsregeling, mogelijkheid tot thuiswerken, een goede pensioenregeling, een lease auto en uitstekende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
Interesse in deze vacature?
Lijkt het je een mooie uitdaging om ons team van specialisten te komen versterken?
Stuur je motivatie en CV naar Nina Boender, HR Business Partner (nina.boender@ecclesia.nl). Meer weten over deze functie? Dan kun je ook terecht bij Nina of bij Kobus Oomen (kobus.oomen@ecclesia.nl).