De impact van schade
Heeft u weleens nagedacht over de gevolgen van schade of een calamiteit? Het komt altijd ongelegen en ineens is er aandacht nodig voor een onvoorzien probleem. Op die momenten heeft u iemand nodig die oog heeft voor uw bedrijf en uw personeel en die alles in het werk stelt om de impact op de continuïteit van het bedrijf te beperken.
Onze schadeprofessionals begrijpen dit en brengen zo snel mogelijk alles voor u in kaart. Zij voeren samen met u de regie, nemen beslissingen en zetten de koers uit. Ook het opstellen van een plan van aanpak is onderdeel van het schadeproces. Onze professionals gaan niet over een nacht ijs, maar zorgen voor een grondige analyse en de juiste oplossing. Zo verloopt het schadeproces snel en kunt u weer verder met ondernemen.
Schade? Wij regelen alles zodat:
- U verder kunt met ondernemen
- U er niet alleen voor staat
- U profiteert van onze expertise
- U op elk moment inzicht heeft
Zelf schade melden via het klantportaal
Wist u dat u veel zaken zelf kunt regelen via het klantportaal? In C360° kunt u 24 uur per dag, zeven dagen per week uw verzekeringen inzien, wijzigen of opzeggen. Ook kunt u schade melden en status opvragen.
Heeft u nog geen C360° account? Neem dan contact met ons op via 010 251 12 51.
Regres: schade verhalen op de veroorzaker
Als u door toedoen van een ander schade lijdt, kunt u gebruik maken van uw regresrecht. Veel bedrijven laten kansen op regres onbenut. Waarom? Geen tijd. Geen capaciteit. Of geen kennis want regresrecht is specialistenwerk.
Wij staan voor u klaar om uw schade te verhalen op de veroorzaker. En u betaalt pas wanneer onze regres-specialisten succesvol zijn.
Vraag het ons!
Franklin Brouwer
Manager Claims Corporate Risk & Public
“Een schade of een calamiteit kan een grote impact hebben op uw bedrijf. Op dat moment heeft u behoefte aan adequate begeleiding en duidelijkheid. Onze professionals staan 24/7 voor u klaar en doen meer dan uw schade behandelen.”