We zijn één. Concordia de Keizer, EBC Nederland en Gebr. Sluyter zijn vanaf nu Ecclesia.

Concordia de Keizer, EBC Nederland en Gebr. Sluyter hebben een nieuwe identiteit. Voortaan dragen we allemaal de naam van de Ecclesia Groep waar we al een paar jaar deel van uitmaken en zijn we samen de Rotterdamse tak van deze internationaal opererende assurantiemakelaar. Dat doen we vanuit één locatie: de Lichtenauerlaan 202 in Rotterdam.

Hierdoor kunnen wij u een nog breder palet aan producten en diensten aanbieden. Uw contactpersoon, onze persoonlijke benadering en onze betrokkenheid, die blijven natuurlijk als vanouds.

Samen bewust en gerust vooruit

Samen willen we staan voor oplossingen die u echt verder brengen. Als een zakenpartner die zijn verantwoordelijkheid neemt en breed met u meedenkt. Die ervoor zorgt dat u zich bewust en gerust kunt concentreren op uw business. Niet door simpelweg verzekeringen voor u af te sluiten, maar door u te helpen de risico’s te zien en de juiste keuzes te maken. Specifiek voor uw situatie. Hoe complex ook. Zo zorgen we er tevens voor dat er de ruimte komt om uw ambities waar te maken. Dat u beweegt in de richting die u en wij graag zien: vooruit!

Eén bedrijf, 4 merken

Vanuit ons hoofdmerk Ecclesia adviseren wij onze relaties over risicomanagement en verzekeringen. Daarnaast adviseren wij voortaan ook vanuit drie specialty merken. Vanuit ons merk Ecclesia Sluyter adviseren wij bedrijven die actief zijn in transport & logistiek, zeevaart, binnenvaart en visserij. De adviseurs van Ecclesia EBC helpen u bewuste keuzes te maken rondom HR Risk- & Benefits en Financial Planning. En hebben collega intermediairbedrijven hulp nodig bij de advisering? Dan helpen wij ze met Ecclesia Intermediair Bedrijven graag hun klanten te verrassen.

Zelfde logo, kleine twist

We zijn trots op ons moederbedrijf Ecclesia en dan is het mooi dat je hier zichtbaar onderdeel van mag uitmaken. Ecclesia is al jaren de grootste verzekeringsmakelaar van Duitsland en heeft vestigingen in zeven Europese landen. Ons nieuwe logo lijkt op dat van onze Duitse moeder. We gaven het een kleine twist zodat het past bij wie we zijn en hoe dicht we bij onze klanten staan.

Stap voor stap

De overstap naar onze nieuwe huisstijl maken we niet in een keer, maar in fases. Omdat we leven in een digitale wereld starten we met onze online merkdragers. Daarna zetten we ons drukwerk om naar de nieuwe identiteit. Bent u al klant van Concordia de Keizer, EBC Nederland of Gebr. Sluyter? Dan ontvangt u van ons een e-mail of brief met meer informatie over alle wijzigingen.